Twintig procent meer winst door design

Een nieuw product levert bijna 20 procent meer op als er bij de ontwikkelingsfase veel aandacht wordt besteed aan design. Dit blijkt uit het wetenschappelijk onderzoek 'Effectiviteit van Design', geïnitieerd door de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO) en gefinancierd door Stichting Pictoright en het ministerie van Economische Zaken. Het onderzoek werd uitgevoerd door de Erasmus Universiteit en de TU Delft. Vierhonderd managers van Nederlandse bedrijven in de goederenproducerende en de dienstverlenende sectoren namen deel aan het onderzoek.

#3 - Verhoog de conversie van uw site met deze web design tips

Website conversie-optimalisatie - deel 3 - call to actions

Uw website is een verleidingsinstrument. Dat wil zeggen dat uw website zo aantrekkelijk mogelijk dient te zijn om bezoekers ervan te overtuigen uw product of dienst af te nemen. Vanaf dit moment noemen we de beslissing om na een bezoek de dienst of het product af te nemen "conversie". Er is met andere woorden een beslissing genomen om verleid te worden en tot aankoop over te gaan.

#2 - Verhoog de conversie van uw site met deze web design tips

Website conversie-optimalisatie - deel 2 - mobile first

Uw website is een verleidingsinstrument. Dat wil zeggen dat uw website zo aantrekkelijk mogelijk dient te zijn om bezoekers ervan te overtuigen uw product of dienst af te nemen. Vanaf dit moment noemen we de beslissing om na een bezoek de dienst of het product af te nemen "conversie". Er is met andere woorden een beslissing genomen om verleid te worden en tot aankoop over te gaan.

#1 - Verhoog de conversie van uw site met deze web design tips

Website conversie-optimalisatie - deel 1 - landingspagina's

Uw website is een verleidingsinstrument. Dat wil zeggen dat uw website zo aantrekkelijk mogelijk dient te zijn om bezoekers ervan te overtuigen uw product of dienst af te nemen. Vanaf dit moment noemen we de beslissing om na een bezoek de dienst of het product af te nemen "conversie". Er is met andere woorden een beslissing genomen om verleid te worden en tot aankoop over te gaan.

Ontwerp van een logo

Het logo van uw bedrijf is wel het meest opvallende onderdeel van uw huisstijl. Een goed logo koppelt beleving (uw diensten, producten) aan uw merk en zorgt ervoor dat u voortaan herkend wordt door uw klanten en leveranciers.